20130618

The only way to do great work is to love what you do





Ekasta kesätyöpäivästä selvitty. Enää 19 jäljellä. Tuol kyl viihtyis oikeestikkin pidempään, kaikki tuntuu nii erilaiselta ja kivalta. Hymyilin vaan koko päivän. Oikeesti olin vähä pettyny ku kello oli yheksän ja oli aika lähtee kotiin. En ollu yhtää varautunu siihen et saatan joutuu puhuu muitaki kielii ku suomee mut onneks selvisin. 

Nyt oon puoltoista viikkoo lomalla ja sit meen taas pariks päiväks töihin. Täs välis ehtii tapahtuu vaikka mitä: Mun ystävä Saana tulee Porista ekaa kertaa Isojoelle. Suunnitelmat on viel auki, mut mietittiin et ois kiva pelailla lentopalloo ja käydä vaikka soutelees. Onneks sitä ehtii viel suunnittelee. Juhannuski on jo tänä viikonloppuna. En tie vielkää varmasti mitä tulee tapahtuu. Oon vaa päättäny olla onnellinen ja hymyillä nii paljon ku mahdollista. Sanoin eilen Siirille et oon pelkkää hymyy jos aurinko paistaa juhannuksena. Ette voi ees kuvitella kuinka suupielet nous ku selailin iltasanomii tänää.

Töiden jälkeen päristelin kotiin skootterilla. Pikaset viestittelyt Annan kans, vähä kahvii ja takasi kylälle. Mentii kahestaa juttelee ja kahestaa tosiaan saatiinki olla. Siel oli ihan hiljasta. Puol yheltä lähettii takasi kotiin ku alko tulee kylmä. Tulipa ainaki juteltua. Ja juoruiltua. Hymyiltyä kans ja tulevaisuutta suunniteltua. 

Tällä hetkellä kaikki tuntuu olevan just niinku haluanki. Ehkä on paras mennä nukkumaan ennen ku tää fiilis katoo ja toivoo et se jatkuu viel huomennakin. Tai sit pitäis vaan valvoo ja nauttii tästä nii kaua ku tää jatkuu. Onneks elämä on täynnä mahdollisuuksia.

2 kommenttia: