20130615

Please believe that things are good with me, and even when they're not, they will be soon enough




En ees muista millon oon viimeks viettänyt lauantai-illan kotona, ainakaa silleen et kotona ei oo ollut ketään muita. Veli kavereineen kävi äsken poikkeemas kahvilla ja sisko lähti heti kotiin päästyään provinssiin Seinäjoelle. Oon nii kateelline. Mäki haluun provinssiin ku en oo ikinä ollu ja kaikki aina sanoo siel olevan niiin hyvä tunnelma. Ehkä sit ens kesänä ku on autokortti itelläki nii pääsee helpommin reissaamaan.

Tänään suunnitelmissa on kattoo selviytyjät ja sen jälkeen ehkä joku elokuva. Tai sit meen vaan ajoissa nukkumaan. Mun työnantaja soitti alkuviikosta ja kysy jos pääsisin tuleen jo maanantaina töihin, joten maanantaiks ei tarttekkaan miettii mitä sitä tekis ku meen iltavuoroon. Jännittää et millasta siel on, vaikka olinki samas paikas jo viime vuonna. Siel on kuitenki vaihtunu tosi paljon työntekijöitä enkä tunne niistä uusista ketään ennestään. Luultavasti kaikki menee silti ihan hyvin ja stressaan turhaan.

Eilen olin pitkästä aikaa traktorin kyydissä kylillä ja mentiin illalla Pasille viettään iltaa. Siel oli ihan mukavaa mut lähdettiin aika aikasin kotiin ku alko väsyttämään. Yöllä saatiin kaverin kanssa välit selvitettyä, mistä oon tosi ilonen koska hän on kuitenkin tosi iso osa mua ja oon tottunu siihen et pystyn puhuun sille kaikesta. Tää viikko ku ei olla oltu yhteyksissä on tuntunu tosi yksinäiseltä ja oudolta. Ei enää ikinä uudestaan.

Nyt on kuitenkin lopetettava että ehdin katsomaan ne selviytyjät. Pitäkää kiva lauantai-ilta! :)

2 kommenttia:

  1. Missä oot töissä? :)
    Nättejä kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kangasjärven leirintäalueella :) Kiitos! :)

      Poista