20130703

No matter what happens to us - everyday spent with you is the best day of my life

 

Kirjottelen pitkästä aikaa. En oo unohtanut teitä, on vaan ollut niin paljon muuta tekemistä ettei aika yksinkertasesti oo riittänyt. Myös inspiraatio on ollut hukassa ja en oo osannut muodostaa ajatuksista kunnollisia sanoja, saatika sitten lauseita. Nyt kuitenkin on sellainen olo, että on kirjoitettava ja kerrottava jotain.


 
Valitsin tähän postaukseen kuvia mummun lapsuudenkodista Hormistosta - sieltä, missä olin juhannuksen jälkeen viimeistä kertaa. Haikeeta vieläkin. Se oli niin kaunis paikka ja siihen liittyi paljon muistoja. Toivottavasti nää kuvat antais teille ees pienen käsityksen siitä, miltä siellä on näyttänyt. Siellä oli niin vanhaa ja onnistuin pelastamaan sieltä itellenikin muistoksi muutamia tavaroita. Vanhasta navetasta löysin höyrykoneoppi-kirjan. Se on rakkaus, vaikka höyrykoneista en erityisesti välitäkkään. Fysiikasta sitäkin enemmän. Ihana huomata, et muutkin meidän suvusta on pitänyt tälläsistä jutuista.



Tänään mulla oli 5. päivä töissä ja nyt oon lomalla launtaihin asti. Silloinkin työt alkaa vasta neljältä ja iltavuorot menee aina tosi nopeesti - etenkin viikonloppusin kun on koko ajan tekemistä. Oon oppinut kaiken yllättävän nopeesti. Eniten kuitenkin oon yllättynyt siitä, miten paljon mä pidän tosta työstä. Ja siitä, miten paljon uusia ominaisuuksia oon itestäni löytänyt. Oon opetellut small-talkia asiakkaiden kanssa ja hymyillyt posket kipeäksi. Oon saanut auttaa ja mua on autettu. Näin sunnuntaina pitkästä aikaa Janikaa ja Annaa - niitä, joita oon koulussa tavannut joka päivä nähdä aina linkkamatkasta koulun loppumiseen asti. Janikan pikkusiskolla oli rippijuhlat ja mentiin Annan kanssa käymään siellä. Mulla rippijuhlien vietto venähti vähän pitkälle ja jäin Janikalle yöksi. Aamulla oli pakko herätä aikasin, koska Janikan piti lähtee töihin ja mä lähdin kotiin nukkumaan lisää.

Nyt on pakko mennä nukkumaan, et heräänkin joskus. Huomenna (tai siis tänään) mennä kuvailemaan blogiin uutta banneria, siitä lisää myöhemmin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti