20130604

Years from now, I hope we are still in each others lives















Tänään on ollu hyvä päivä ja koko ajan on oikeesti ollu sellanen olo et hei, mähä oon lomalla. Ei oo tarvinnu kiirehtii ja on saanu vaa nauttii. Tälläsii päivii oon ikävöiny ja oottanu koko talven. Vihdoinki odotus palkittiin.

Mun aamu, tai no päivä, alko kolmelta siihe ku tajusin et ei mun kannata koko päivää vaa maata sängys jos haluun ottaa lomasta kaiken irti. Kävin syömäs aamupalan pihalla ja ehdotin muutamalle kaverille, et pitäiskö mennä tänää tsekkaa Kangasjärvi. Kuudelta olin valmis lähtee, kieppasin Janikan kautta hakeen sen ja mentii oottelee Anniinaa.

Janika ei ollu ehtiny syömään, sillä se oli just päässyt töistä. Se kävi syömäs pari hampurilaista leirintä-alueella ja sit mentii soutelee. Eli mä soudin ja muut pelkäs kyydissä. Opin vasta pari vuotta sitten soutamaan ja siitä asti oon ollu iha rakastunu siihen, mun taitoihin ei vaan oikeen luoteta.. Ehkä viel joku päivä.  Sit ku tultii takasi rannalle nii osat vaihtu - Janika ja Anniina löysi sammakon. En tykkää niistä yhtään, ne on rumia ja pelottavia..

Järven takaa näky Etelä-Pohjanmaan korkein kohta, Lauhanvuori. Niin upeeta, en oo ikinä nähnyt sitä tollasena. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti