20130808

Instead of wishing you were someone else, be proud of who you are. You never know whose been looking at you wishing they could be you.




Nyt kun muut on koulussa ja no, mä vaan oon, niin koin et mulla on vihdoin aikaa käydä kirjottelees tänne. Osalla meidän porukasta alko siis jo tänään koulu - lopuilla vasta maanantaina ja mä onneksi kuulun niihin loppuihin. Tavallaan on haikeeta palata takasin kouluun kun ei voikkaan nähä parhaita kavereita joka päivä ja millon vaan haluaakin. Toisaalta kouluun palaaminen ja loman loppuminen tuntuu hyvältä - saa jonkun järjestyksen näihin päiviin ja uuden hyvän syyn odottaa viikonloppuja. Koulussa mikään päivä ei tunnu turhalta ja mikään ei voita sitä tunnetta kun tajuaa jotain fysiikan, matikan tai haastavan aineen tunneilla.


Aloin yöllä miettimään tätä koko kesää, sitä kuinka nopeasti se on mennyt ja miten erilainen se on ollut viime kesään verrattuna. Viime kesänä kaikki oli tosi suunniteltua - bileet viikonloppuna, reissut suunniteltiin etukäteen. Tänä kesänä oon tehnyt paljon asioita hetken mielijohteesta ja siihen oon tyytyväinen.
Päättäjäisinä kärryn kyytiin ja yöllä Janikalle grillaamaan, keskellä yötä soutelemaan ja uimaan, piknikit kukkulalla, pyöräilyreissut, olin markkinoilla myymässä ja käytiin laulamassa karaokea.
Asuin Kangasjärvellä lähes kuukauden yksin, pyöräiltiin Honkajoen markkinoille, oltiin Hornistossa viimeistä kertaa kattomassa mummun lapsuuden kotia haikeilla fiiliksillä, ilmottauduin Kauhajoen Botnia Golfin alkeiskurssille ja rakastuin lajiin.
Käytiin Annan kanssa bongailemassa Jope Ruonansuun taloa (huonolla menestyksellä mut tulipahan tehtyä), haettiin meille uus koira ja nyt kun meidän porukasta ensimmäinen on saanut autokortin, niin ollaan tehty reissuja hetken mielijohteesta - viime viikonloppuna ajeltiin Lauhanvuorelle näkötorniin, sauna-ajoihin ja käytiin me lavatansseissakin.



Kaiken kaikkiaan kesä on ollut ihan onnistunut vaikka koko ajan siltä ei ookkaan tuntunut. Ehkä viime kesän jälkeen odotukset oli niin korkeella. Tää kesä on kuitenkin ollut niin erilainen ettei niitä saisi vertailla keskenään ja vielähän mulla on lomaa jäljellä tää viikko. Maanantainakin on onneksi vaan kevyt laskeutuminen arkeen - 3 tuntia ja sit taas on vapaa.



Hetken päästä meen vaihtaan salivaatteet päälle ja suuntaan salille. Illalla nähään tyttöjen kans Siirillä ja sit voikin alkaa jo odottaa viikonloppua. Asiat menee joko hyvin tai sit vaan jotenkin. Siitä lisää kuitenkin myöhemmin!

1 kommentti:

  1. oli kyllä ihana kesä teijän seurassa♥ kiitos siitä!:')

    VastaaPoista