20130705

I'd rather have bad times with you than good times with someone else




Keskiviikkona meille tuli uus rakas perheenjäsen. Mä sain päättää sen nimen, joten siitä tuli Tessu. Nyt meillä on omat Topi ja Tessu. Oon ehkä kattonut liikaa lastenleffoja mut rakastan näitä nimiä ihan yhtä paljon ku niiden takana olevia koiriakin.
Tessu on Suomen ajokoira ja tällä hetkellä se on yhtä pieni ku mäyräkoira. Se on vähän ujo - automatkan jälkeen sen jalat tärisee aina ihan kauheesti. Se on myös unelias - niinkin paljon et se vois viettää koko päivän nukkuen. Mun sydän suli lopullisesti tolle pikkuselle sillon, ku se tuli mun viereen nukkumaan ku makoilin sohvalla. :')

Mua itkettää ku ajattelenki et joudun oleen tästä pikkusesta erossa tiistaihin asti. Viedään tänään vaunu leirintäalueelle, jossa oon töissä, kuukaudeksi. Asustelen siellä sen ajan ku mulla on töitä ja vapaapäivinä yritän olla kotona mahdollisimman paljon viettämässä aikaa ton kanssa. Hetken päästä lähdetään Anniinan kanssa kiertämään Pihlajanpuolen lenkkiä, joka järjestetään Isojoella joka vuosi päivää ennen markkinoita. Lenkin jälkeen suunniteltiin menevämme uimaan, jos vaan uskaltaudun. En oo käynyt viel tänä kesänä ollenkaan uimassa, mut oon päättäny et tänää tai ei ollenkaan.

Kivaa viikonloppuu sinne ruudun toiselle puolelle! :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti