20130609

I'm gonna make the rest of my life the best of my life

Viimeset kaks päivää.. On tapahtunu niin paljon etten tiiä mistä ees alottaisin. Niin paljon ihania ihmisiä, uusia muistoja ja hyviä hetkiä. Niin upee fiilis koko ajan ja aitoja hymyjä. Uusia tuttavuuksia ja parempaa tuntemista niiden vanhojen kaa joita yleensä tapaa vaa moikata. Paljon unta, mut enemmän kuitenki valvomista. Unirytmi on sekasin ja en ees tie missä päivässä ollaan - mut ei se haittaa, mä oon lomalla. Meen nukkuu 3-4 aikaan ja herään päivällä. Oon onnellisempi ku ikinä. Tunnen olevani enemmän elossa ku koskaan ennen. Jatkuispa tää fiilis ikuisesti.





Eilen olin pitkästä aikaa kirjastossa. Löysin ihania kirjoja. Selaan niitä läpi ja luen hyviä kohtia sekalaisessa järjestyksessä koska mun keskittymiskyky on täysin kadoksissa. Pyöräiltiin mun ystävän Siirin kanssa ympäri kylää ja rakastettiin maailmaa. Käytiin keinumassa ja kuvailtiin.




 
 
Illalla suunnattiin Siirin, Anniinan, Miian ja Annan kanssa järvelle. Sitä ennen käytiin kuitenki suohaudalla kulttuurimatkalla. Pelotti ja jännitti. Käveltii sinne pikasesti, otettiin parit kuvat ja sit kiireesti takasin jatkamaan matkaa. Meidän tarkotuksena oli vaa soudella ja grillata, mut suunnitelmat muuttu ku pojat oli siel telttailees. Vietettiin iltaa niiden kanssa ja kahdelta yöllä lähdettiin kotiin päin. Viestittelyä neljään aamuyöllä ja sit nukkumaan.

 


 
 
 

Aamulla heräsin 12 aikaan ja nousin neljältä. Mikää tää päivärytmi on.. Pikasuihkun jälkeen menin pihalle syömään aamupalaa ja selailemaan kirjoja. Sit lähdin kaverin luo pyörällä ja myöhemmin mentiin kylille. Janikan oli vähän väsy ja se meinaski nukahtaa ohjaustangolle. Pyöräiltii keskellä tietä kevarista vauhtia ottaen. Päästii myös ekaa kertaa ikinä mopoauton kyytiin - ei siel ollukkaa nii kauheeta ku olin aatellu, aika mukavaa oikeestaa. Viikonlopun saldona on lisää upeita muistoja ja hetkiä ku ei vaan voi olla hymyilemättä. Tää viikonloppu oli selkeesti yks tän kesän - ja ehkä koko elämän - parhaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti